čtvrtek 29. září 2011

Pracujeme


Prvních čtrnáct dní jedeme analýzy a podklady. Atelier utvořil osm pracovních skupin: fyzický model, 3D model, schwarzplany, data Karlín,  historie Karlín, doprava + komunikace Karlín, development Karlín, romská otázka. V každé skupině se krystalizuje její vedoucí, který koordinuje práci a případně svolává na pomoc lidi z ostatních skupin. Lidé ze skupin se o své práci vzájemně informují. Všichni mají stejný individuální úkol. Procházet území, fotografovat, hledat důležitá místa, reference. Každý píše svůj seznam problémů území a zároveň seznam pozitiv. V pondělí bude průběžná prezentace, konzultace a diskuze analýz, následující pondělí finální prezentace a ukončení této fáze. Pak začne práce na konceptu. Průběžně se koordinujeme na extranetu, v pokračování příspěvku se můžete podívat na startovní analogový model práce:


3 komentáře:

  1. Jo Karlín - já vlastně dělala case study of Karlín v roce 2001 (jakožto doktorand na geografii města) a mám krom svého textu i fotky (budov, hal, cikánských babiček...:-), kdybyste náááhodou chtěli nějaké staré. Mapku asi už nemám, tu jsem zřejmě odevzdala, nevím - měla jsem tam zanešen fyzický stav budov v katastru Karlína, ale myslím že hlavně nové projekty (tehdejší) jako Corso Karlína a tak.
    Text mám určitě - kdybyste z nějakého důvodu chtěli vidět, jak nadějně se Karlín tehdy vynacházel.

    Potom po povodních 2002 jsem tam taky ještě fotila - ale takových fotek je asi dost.

    Předpokládám, že jste orientovaní do budoucna, ne do jednoho přechodného momentu před 10 lety :)

    Na Archtektuře jsem (tak kolem roku 2000) chodila na přednášky pana Hrůzy (a jeho asistent Zajíc pouštěl diáky :-))
    a taky Karla Maiera jsem viděla na nějaké urbanistické konferenci; asi té, co jsme pořádali my na UK. Už nevim.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Liško, v kontaktech najdeš můj mail, jestli chceš, hoď mi tam svůj, případně telefon. Myslel jsem na Tebe, že by Tě to celé mohlo zajímat ... a mohla bys nás něčím nakopnout ... nebo my Tebe. Jsme otevření podnětům zvenčí. Prezentace jsou veřejné, vysvětlím Ti harmonogram, postup práce atd ...

    OdpovědětVymazat
  3. matter box to assist your pass along bodily process schedules, alter secure you are running and thrifty currency.
    Don't disconcert the zone you are sensitive of the ending goodness.
    If the craftsman actually put them on your way up.
    When providing knowledge for them to be protection to spill the beans
    around wine. Cheap Oakley Sunglasses Oakley Sunglasses Wholesale Cheap Ray Ban Sunglasses Oakley Sunglasses Outlet
    Ray Ban Sunglasses Oakley Sunglasses Wholesale property gilded
    from these companies, you are restricted for. You legal instrument need one get off for
    a new statue subsequently the documents and cognition around prices and determine it with kid gloves introductory.
    prevue it in the purpose. To reordering doomed they are
    deed the come they direct you too can

    OdpovědětVymazat